maanantai 2. joulukuuta 2013

syksyn juttuja

21:26

huhhuh, aika vaan kuluu ja kohta on jo joulu! aiettä. joulut on mun lemppariaikaa - 
hyvää safkaa, perhe koossa ja se fiilis! kylmyys ei tosin muhun iske, 
mut tuskimpa se kolahtaa moneen muuhunkaan.

tosiaan, tänne ei oo tullut taas päiviteltyä vähään aikaan.

tuli tehtyä ennen lontoon reissua nopsajalan nettisaitit. oli muuten ihan ihkaensimmäiset
leiskat. illustratoriakin kun olin käyttänyt kerran aikasemmin... pienet haasteet oli.

nopsajalalle tein lokakuun alussa myös sinkun kannen.
alkuperäisen kuvan on ottanu tom hakala.
mun hommaksi jäi sitten photarointi.


kasmirille (tuutte kuulee siitä vielä ;) aiettä!) otin parit promofotot. tässä niistä yksi.






ohjaus // tom hakala
apulaisohjaaja // thomas taisto
kuvaus // jan-erik olin
leikkaus // tom hakala & jenni salonen
värimäärittely // tom hakala & jenni salonen 



marraskuun staran kannesta löytyypi mun räpsäsemä kuva!





1 kommentti: